Dag 1 - Presentera mig själv

Jag heter Josefin och föddes på Västerås BB 8 Maj 1991. Jag fick ligga kvar där i någon dag pga för några vita(?) blodkroppar. Vilket jag inte lider av nu! Men lider dessvärre av IBS, magsjukdom. Nog snack om de.

Jag bodde under mina första 16 år på Norrskensvägen. Jag var bästa kompis med Linda och vi lekte varje dag. Sen när jag fyllt sexton, den sommaren flyttade jag hemifrån till min alldeles egna 1:a. jag trivdes där och jag var aldrig själv, mina vänner bodde i princip där och vi festade varje helg. Då var jag tsm med alexander men de tog slut julen 2007, vi var alltså ihoop i 1½ år.

Sommaren 2007 träffade jag johannes, vi sågs uppe i trappuppgången, trodde har var min granne men han var ist min grannes bästa vän. Vi började iaf umgås och en fin vänskap skapades.

Lite över ett halvår senare började vi umgås igen och kärleken kom fram. Vi blev tillsammans 1 Maj 2008 och i Augusti 2008 flyttade jag från min underbara etta för att bo ihop med johannes. Och vi flyttade från 2:an Maj 2010 och bor nu i en trea med stor balkong.

Mitt intresse för tatueringar startades när syster kom hem med sin första, då var jag väl 13-14 någonting? Och några månader innan jag fyllde 15 fick jag min första tatuering, en stjärna.

Där är den, bilden är upponed men är iaf vi höftbenet vid magen där? Men då hade jag bara stjärnan, byggde ut denna ett år senare.

Här började iaf mitt intresse och nu är största delen av kroppen täckt. Folk undrar ofta om jag ångrar mig, och nej inte en endaste, dock ibland kan jag tycka de är synd då jag inte får några jobb. Visst jag går inte på intervjuer och sånt i kortärmat utan jag går i tröjor där ingen tatuering syns, men bor somsagt i Fagersta så alla vet vilka alla är.

Och just nu håller jag på med min ryggtavla. Hoppas den blir klar nästa gång! Här kommer en bild efter första sittningen då jag inte tagit någon ny bild

Där är en ryggtavla av mitt favorit band tiger army. Dom har legat närmast hjärtat sen jag var 12-13 och kommer alltid finnas där..

Jag har också ett intresse för piercingar, har haft en labret, cheeks, smiley. Och har nu kvar två musche och en septum. sen har jag i öronen också, i ena 20mm och ett hål och i andra 6mm. Här kommer en bild på mig med mina cheeks piercingar

 

Kind piercinagrna blev infekterade, så dom åkte ut. Min smiley åkte ut av sig själv då min "sträng" gick av och labretten åkte ut för jag ville inte ha den;P

Jag tror inte de finns så mycket mer att säga om mig. Förutom att jag har världens bästa vänner, världens bästa karl och hade världens bästa katt så bjuder en bild på de också!

En gammal nyårsbild 2008 i think. Jag, alex och pernilla. Adina och louise saknas på bild.

Min fina underbara och vackra karl.<3

 

Jag och min underbara katt.

 

Och dedär var mer en presentation av mitt liv och inte mig men sak samma!:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0