Trött

Vet inte varför jag är så trött, gick ju som sagt upp 1 men är ändå helt slut.

Inte hänt så mycket idag förutom träning, hem till mami och sen åkte jag och handla med bästa vän.

Sen myste jag och baby med franzzz och reginald, franzzz gillar dock att bitas. Sen gick jag iaf och gjorde mat. Blev köttfärs, scampi, tomatsås och bandnudlar i en röra. Blev asgott, kommer garanterat göra de fler gånger! Och tog bara ca 15 minuter och laga!

Efter de låg vi bara och mös framför tvn och han har nu stuckit till jobbet. Jag har inte hunnit duscha håret heller eftersom vi städade och hade oss och nu har han ju stuckit och jag vågar inte direkt föna håret när jag är hemma själv så imorn får jag äntligen tvätta de! Helt smockat med hårsprej är de!

Har väl inte direkt nå mer och skriva, ska bara löka framför tvn och sova, men först kolla kläder. Lägger väl upp om jag hittar nå spännande!

See you lele!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0