Saker jag vill göra men inte orkar.

Jag vill börja få mitt hår att må bra. Visst jag har börjat köra med inpackning 2 gånger i veckan, men vill börja med sånnadär piller och skit men orkar inte ta reda på vad som är bäst. jag vill ha silver inpackning men orkar inte ta reda på vilken som är bäst. Sen vill jag ju bli av med mitt orangea hår men vilket jag heller inte vill/orkar/har råd att göra just nu. Skulle bokat tid nästa vecka men kan inte punga ut yttligare 800 eller bli av med mer hår på huvudet.

Jag vill få fina naglar, starka naglar och orka ta hand om dom med. Men mina går av konstant så känns så olönt.

Jag vill börja ta hand om min hy. Den är inte kass och om jag får finnar är de max 2-3 stycken. Men jag blir ofta torr och vill bli av med det. Men de betyder ansiktsmasker och smörjning av kropp kontant. Josefin är lat.

Jag vill lära mig att kunna sminka jätte bra. Men det är också drygt, plus att jag inte har tålamod till det!

Jag vill bli smal. Också latheten och tjockheten som ligger och gnager. Men ska fan bli av med de!

Bli ickerökare. Opss de har jag faktiskt inte vart för slö för att bli, eller var de kanske latheten som fick mig att bli de?

Och några saker jag skulle bli glad över är : Silverinpackning, allt på önskelistan, en foundation(minns ej va den hette), nytt puder, eye-primer, ansiktsmasker, hudkrämer, fint hår. Eller kortfattat: PENGAR

Mitt nattliga babblande pga ensamhet och massa internet sidor.

Kommentarer
Postat av: Angelica

har en halv flaska av Lanzas silvershampo om du vill ha, fast du lär vara försiktig där du inte är orange för annars blir du lila :)

2010-12-01 @ 23:24:52
URL: http://badname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0