Säg hejdå till allt.

Imorn så ska jag fan börja gå ner i vikt, men framförallt börja må bra. Jag kommer börja med en "diet" och hoppas min mage kommer må bra av den! Men dock måste jag säga hejdå till läsken </3 hur ska jag klara mig?? Får bara dricka vatten:( Sen hejdå till Bluekeld fastän den är sockerfri.. och sist men verkligen inte minst, min älskade pyttipanna, :( därför äter jag de nu och ska äta till jag spyr av de haha!

Och ny träningsvecka, förra veckan (denna) gick inte så bra då vi målat och vart i västerås. Men denna vecka har jag inget planerat förutom en shoppingdag och en dag på gustavsviks äventyrbad!!:D

Måndag: Axlar, bröst
Tisdag: Vila (shopping)?
Onsdag: Biceps, rygg
Torsdag: Möte + Bad??
Fredag: Ben, triceps, mage
Lördag: Pilates
Söndag: Innebandy?

Hoppas lilla josefin klarar detta!!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0