Oturdag igen..

Jag hade en sånhär dag förra veckan med, inte bra!

Började somsagt att jag försov mig, sen när jag skulle parkera vid leksugen så är alla parkeringar upptagna. Jag måste då försöka backa ut på vägen, vilket inte är de lättaste då hela bilen är igen immad då jag varken ser fram bak eller åt sidan. en ger de ett försök och ställer mig vid pickaboo.

Kommer hem och allt är lugn. Sedan loggar jag in på handelsbanken och ser att mitt kort blivit nekat:

Detta, pga att de hade text? Jag menar vafan!!! Men böt iaf ut motivet och hoppas att detta kommer bli godkänt.

Sedan drog vi och hämtade johannes bil och självrisken blev på 2000. Att man ens ska betala självrisk när någon stjäl och förstör ens bil... Sen skottade vi parkeringarna lite och stack och handla. På coop så fungerade tydligen inte mitt kort, väldigt pisamt, tacka gud för guld kort! Sen skulle jag ta ut  pengar och de fungerade så då blev jag ännu mer förbannad. Sen när vi åker hem ser vi att plogbilen är och skottar vi oss men självklart inte våra parkeringar då min bil står där. USCH!!

 

Nu ska jag värma på en pizza sen baka muffins!

 

See you lele


Kommentarer
Postat av: Becca

allt bra så här i juletider? :D

2010-12-20 @ 19:13:24
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0