Nyårslöften

*Ja som vanligt kör jag jämt med nyårs löften, och jämt dedär med att träna och äta bra. Tycker jag har lyckats rätt bra med träningen dock långt ifrån vad jag velat. Så nästa år ska jag bli stark och orka mer, men framförallt må bra. De är de viktigaste, för om hullet inte släpper så är inte de hela världen. Man måste faktiskt tänka på hälsan i första hand.

*Förra året var mitt nyårslöfte att sluta röka, och jag lyckades, dock i november haha. Men tänker ha som nyårs löfte iår att fortsätta vara icke-rökare.

*Göra saker som får mig att må bra.

*Umgås med folk som jag gillar, och skita i dom jag ogillar.

*Våga mer, sluta tänka på magen så fruktansvärt mycket, kanske ett par psykologbesök för att slippa min oro?

Tror dedär var allt, men uppdaterar säkert med fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0