Nu tänker jag fan dö i soffan

ÅÅ så jävla förbannad! Verkligen inte min dag idag! Vill bara dö i soffan för inte fan tänker jag röra mig en endaste centimeter.

Började med att jag inte kunde somna igår natt för att jag sovit middag, somnade mot ett tiden sen ringer klockan 06.30. Snoozar till typ 8 sen går jag upp. Går på toa och ser så magen är bra. Kvart i 9 måste jag åka eftersom jag har tid hos frisören då, och vad händer? Jo magen krashar, men vi fem i nio går jag ut ändå. Nå cp med kupévärmaren så bilen är iskall, och vägrar starta. Ringer mamma som får ringa frisören och säga att jag blir sen. Jag ringer och väcker johannes och tar hans bil, som iaf startar. Åker till frisören och när jag kommer in frågar hon om de är min bil. Jo och då hade jag inte dragit ut kabeln från motor/kupé värmaren. Så den sladden hade jag kört med, HOPPAS DEN INTE GICK SÖNDER. Sen är jag hos frisören, de orangea försvinner inte och jag måste klippa mig pga slitna toppar. -670 kronor i dagskassan. Kändes förjävligt. Och plus på de ringde micke 75845659 gånger och jag är förbannad nu.

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0