Löshår!

Woho idag kom löshåret med posten! Äntligen, eller ah beställde i förrgår haha. Jag vet att jag fortfarande har lite oranget hår kvar men tänker ändå sy in de blonda och bleka senare. Finns ju något som kallas tofs:) Så jag är helnöjd! Kommer nog bli snyggt tror jag, hoppas bara adina har tid/ork och göra de:)

Imorn ska jag somsagt till västerås och ska kolla efter:
Presenter till pappa (kom gärna med förslag, får kosta ca 200 då vi redan köpt presentkort på 500)
Fixa klart present till syster
Köpa 2 bälten till mig
Köpa ringar till mig
In på IKEA och köpa tvättkorgarna jag vart ute efter<3
Köpa och hämta våra pirayor!!

De var allt tror jag;) eller skulle väl vara kanon och hitta en röd skjorta till julafton men hoppas inte på förmycket!


vårt underbara kök<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0