Kom igen nu!

Nu jävla ska fettet dallra av min kropp, och PUNKT på de! Imorn blir de kondition på gymmet, får förhoppningsvis med mig Johannes, vilket troligtvis är svårt. Men lika bra att ge det ett försök! ska sluta äta efter klockan 18, vilket kommer vara en grym utmaning då de är då jag är hungri. Ska också försöka sluta med socker, ojoj kommer inte gå bra eftersom jag är helt beroende haha! Men har man lyckats sluta röka så kan man fan sluta med socker. Justja jag har vart rökfri nu i 18 dygn, kanon!

Detta träningsschema hoppas jag att jag kommer kunna hålla:

Måndag: Gym, axlar och bröst
Tisdag: Vila
Onsdag: Gym, biceps och rygg
Torsdag: Gym, kondition eller ev promenad
Fredag: Gym, ben, triceps och mage
Lördag: Vila
Söndag: Innebandy eller pilates

Så denna vecka har jag iaf hållt de, men det har bara gått halva veckan juu!

Här bjuder jag på en bild när jag åt mina älskade finnkrisp för ca 2 timmar sen. NOMNOM. Blev några med parma skinka, några med kaviar, sen en med gurka, en med tomat och en med sallad. Älska, och till de sockerfria BLUEKELD PÄRON!!

Sry för kass bild, men har bara julbelysningen tänd, skulle kanske ta bild på de?:)

 

See you lele!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte tjock :( jag skulle kunna döda för att få din kropp! :)

2010-12-04 @ 21:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0