Hur kan man sakna något så mycket...

som jag gör just nu?

Det gräver ett hål i mitt hjärta, jag saknar egypten, jag saknar allt som har med egypten att göra. De underbara stunderna jag fick ha med världens bästa kille. Jag vill bara tillbaka. Jag har också åkt tillbaka om johannes fått tagit ledigt, men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge? Jag hoppas iaf de. Om jag har tur, och får ett jobb så de första vi då kommer göra är att ta reda på när octoberflame är (och självklart om tiger army spelar där nästa år igen) och sen boka resan till Kalifornien,USA!

Jag vill bara ifrån tråkiga Sverige, jag vill inte bo här nå mer, de ger mig bara ångest. All "växer" upp så jävla fort, jag vill inte de. Jag är nöjd som jag har de nu..

Usch alla dessa jävla tankar. Ta mig härifrån snälla? Placera mig och johannes på sharm el sheikh igen och låt oss ha allt vi hade sist vi var där.

Ibland ångrar jag mig tillochmed att vi åkte dit. Jag har blivit konstig, kan inte sluta tänka på de två veckorna vi hade i paradiset utan jobbångest.

tack och hej, för nu går jag och pussar på min karl!

Föralltid du och jag hjärtat, tack för att du gör livet lite lättare.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Den får du ta, jag kommer aldrig ha användning för den ;D

2010-12-05 @ 17:24:50
URL: http://badname.blogg.se/
Postat av: Angelica

Här den du skicka länk på eller ja flaskan ser ut så ja vet inte hur den andra ser ut :)

2010-12-05 @ 19:57:12
URL: http://badname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0