Grymma filmer!

Skönheten och odjuret var grym, visste sett den flera gånger men inte på senare dagar, usch tårarna rann!

Sen i förr så kollade jag på min favorit film, närmligen aristocats. Köpte den när vi var i västerås med!!

Vi köpte även en zombie film som vi inte har i våran samling. även julklappar till hela johannes familj, sen även julskjorta och nyårsskjorta till hannes. Men också två siden kallingar! Dom var helt underbara. Sen köpte han sladd till gitarren och nya handskar. Jag köpte min stickade tröja. Johannes fick också en morgonrock och en doppvärmare till akvariet. medan jag köpte råttmat till älskade franzzz! Humm vad köpte vi mer? Jo en krans till dörren! Och de tror jag var allt. Eller nej vi köpte must-smak till våran soda strem. De var asgott!

Här kommer en gammal bild på vårt akvarie!

Vi har två likadana brevid varandra nu! De är på 540l/var och är sammanlagt 3 m långa! Alltså ser de väldigt litet ut på bilden!

See you lele!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0