Fredag...

....betyder ju oftast fest. Men kanske inte idag? Jag vet faktiskt inte. Jag vill göra något men vet inte vad. Kura ihop i en boll och aldrig komma fram typ? Borde man inte vara glad för att de är helg? Tror inte de.

Men idag iaf så ska jag dra till gymmet med johannes. Ska träna ben, mage och rygg idag. Roligt tycker jag! Eller ah sämsta passet på veckan är de ju eftersom jag hatar att träna ben och mage men man måste träna hela kroppen! Ska försöka springa lite också och köra lite kondition idag iaf!

Sen blir de hem och duscha och grejer! STÄDA! De måste jag verkligen göra. Ser hemskt ut här just nu.

Men nu måste jag ringa min frisör och fråga hur mycket hon tar för att bleka min utväxt, är de dyrt så gör jag de hellre själv:)

underbara vardagsrum som inte alls är lika underbart nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0