Fix och mysdag!

Idag kommer det bli en riktig fix och mysdag<3

Johannes är på fagerstahälsan nu, ingenaning om vad han skulle göra där men han fick iaf en tid dit. Sen kommer han och hämtar upp mig, då drar vi till alexandra och elias och lämnar julklapp till min älsklingsbebis<3 Sen sticker vi ner på stan så jag kan få köpa hårfärg(Y) Blir en grå färg och om den är snygg och inte för grå utan mer vit så kör jag i den i löshåret med, annars i mitt hår sen bleker uppe på de!

Efter de drar vi hem snabbt, äter? och byter om sen kilar vi ner på gymmet och kör biceps/rygg!

Sen hem och duscha, raka benen osv. Färga håret med såklart!

Sen får vi se vad som händer mot kvällen, lutar dock mot en myskväll med baby nu när han jobbat hela veckan och de är hans första lediga helg! Vi ska se en ny zombiefilm vi köpt, eclipse och 20 years after? eller vad den nu hette! Göra örtkyckling och mysa!

Aja ska väl strax byta om för johannes är väl klar om ett tag antar jag!

See you lele!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0