Ensamhemma..

Baby åkte till jobbet för ca 1 timme sen och jag är ensam här. Usch hatar verkligen att sova själv. Är rädd och kan helt enkelt inte somna..

Var till gymmet idag och tränade biceps, rygg. Kände mig dock jävligt slut men var nog för att jag sovit för mycket och var fortfarande trött.

Efter de stack jag med baby och handlade yogurt, sen åt jag yogurt och hoppade in i duschen och duschade håret, äntligen!

Efter de kom pernilla och hämta mig och vi drog till alexandra och fixade ett spel till nyår, skoj!

Sen kom jag hem och myste med franzzz, reginald och hannes. och sen somsagt stack han.

Finns väl inte så mycket att skriva och eftersom jag inte kommer kunna sova på ett tag så ska jag plocka ut bilder från varje månad detta år, som jag skrev tidigare.

See you lele!

Förförra nyår, linnea alex och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0