Dag 22 – Det här upprör mig

Finns många många saker som upprör mig men dom värsta är helt klart:

*Folk som lovar men inte håller de. Vad är de då för mening att ens lova någonting. Detta gör ju bara så man minskar sin tillit till personen!

*Folk som dömmer innan dom lärt känna. Visst jag kanske gör de ibland. Men oftast om någon vart elak mot mig. Alla ger mig ett konstigt bemötande om dom inte känner mig och man vet väl va de beror på.

*Bråk. Finns nog inge värre. Blir sårad och vet inte vart man ska ta vägen. Att bråka är bara onödigt tycker jag.

*Människor som jävlas med flit. Sånt gör mig så jävla förbannad för jag blir jämt så sårad...

Finns massa massa mer men detta är helt klart dom värsta om man inte räknar mord osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0