Dag 19 – Detta ångrar jag

Såg att jag glömt denna dag. Så gör den idag istället!

Oj hur mycket ångrar man inte? Jag försöker däremot att inte ångra saker utan att ta lärdom av dom. Ändå finns de saker som jag verkligen ångrar.

Jag ångrar att jag inte visat mer uppskattning till mina föräldrar. De är sånt man tar förgivet men jag försöker bättra mig varje dag.

Jag ångrar att jag vart elak, inte släppt in människor. Men jag har dom vänner jag har och jag älskar dom mer än allt annat. De är dom enda jag litar på, plus min familj då (mamma,pappa,syster, hannes och djuren). Jag vågar inte släppa in andra. Och då blir jag elak.

Jag ångrar att jag gjort mig lat, att jag är slut som människa. Jag vet inte vart jag ska ta vägen och jag ångrar att jag lät de gå såhär långt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0