Dag 17 - Mitt favoritminne

Det finns många fina minnen. Men ett av mina favoriter är iaf när gundalf kom till oss.

Dagen var hemsk, jag var bakfull som ett svin, kass mage och när vi var utanför riddarhyttan blev de ett stopp då jag ramla i snön när jag skulle ut och bajsa under ett träd. Sen åkte vi vidare och åkte fel, hamna nästan i örebro. Fick vända men sen kom vi dit efter många om och men. Jag som är rädd för katter i början var jätte nervös. Men gundalf hoppa in i buren och vi betalade, sen åkte vi hem. Hon skulle inte sätta försäkringen på oss och registrera köpet förens vi visste om vi kunde ha kvar han, då johannes är allergisk.

Kom hem iaf och de kom massor på besök och ville se nya familjemedlemen. Han var lite blyg, och smög ut. Sen när vi skulle lägga oss och sova så hoppade han upp i sängen och la sig mellan oss under täcket. Det var ett av mina favoritminnen och kommer föralltid att vara de.

Det vackraste jag vet! Jag saknar dig gundalf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0