Dag 15 - Mina drömmar

Jag har väl kanske samma drömmar som dom flesta, iaf som jag SKA uppnå, sen har jag också drömmar som jag aldrig kommer få vara med om. Okej inte direkt för att jag inte försöker osv men magen är ett såpass stort hinder så jag får helt enkelt leva med att inte kunna uppleva allt jag vill.

Dröm 1: Besöka USA, vilket förhoppningsvis blir av om jag har tur, och en villig pojkvän så ska vi dra dit. Jag har planerat att jag vill till Anaheim. Jag har ingenaning om vad som finns där. Men nästa år, om allt är som de ska så kommer det vara octoberflame igen. Och där spelar Tiger Army. Så två drömmar i en smäll vore faktiskt inte helt fel!

Dröm 2: Thailand och andra mysiga länder ska besökas. Men detta och ovanstående vet jag inte om jag kommer göra. Jag vet inte om magen klarar av en flygresa. Men jag känner mig trygg med Johannes och om jag skulle få panik så vet jag att han finns där och gör allt i sin väg för mig.

Dröm 3: Förlovning, giftemål, barn och hus. Och detta är en dröm som jag verkligen inte har bråttom med. Jag vill vara bombsäker. För barnet finns föralltid och jag vill att den som mig,ska ha en familj där båda föräldrarna älskar varandra och är kära.

Dröm 4: Utomlandsflytt. Jag mår bra när jag är utomlands, ingen press vilket betyder att magen är helt okej. När vi var i egypten så mådde magen bra större delen av tiden. Vilket beror på avslappning. Så en flytt utomlands skulle göra mig gott.

Dröm 5: Bli accepterad. Tyvärr så är det inte så. Är man en snudd annorlunda så kan man inte räkna med att bli accepterad, vilket jag har lärt mig.

Men just nu lever jag i nuet och är nöjd, jag bor och lever ihop med den jag älskar mest av allt. Jag har en underbar familj, underbara husdjur och framför allt underbara vänner!

See you lele!!!



Kommentarer
Postat av: Angelica

ja det är ju lila pigment i det och det tar ju bort både oranget och gult, dock kommer det bli bättre i början på det gula så jag skulle bara ta på det oranga först och försöka få en så jämn ton som möjligt innan jag började på det gula :)

2010-12-05 @ 11:10:19
URL: http://badname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0