Dag 13 - Den här veckan

Den här veckan:

Måndag: Städade som en tok och gjorde fint för vi skulle få besök mot kvällningen. Vi 14 kom hjärtat hem och vi åt sedan drog vi och tränade med ramen. Sen kom vi hem och tog de lugnt, duschade och städade lite till. Vi försökte få tag på Johannes föräldrar för dom skulle komma på fika eftersom Johannes fyllde år på tisdagen. Vi fick inte tag på dom och vipps så plinga de på dörren, ingen paj hann göras. Men mamma och pappa skulle också komma så hon tog med sig kaffe och lite bakelser för vi hade bara julmust och kakor. Sen var dom här och Johannes fick en ny gitarr, gitarrväska, fuktskydd och axelband av sina föräldrar, av mina fick han en t-shirt och ett par vantar. Väldigt uppskattat, sen drog dom och vi lökade.

Tisdag: Gick upp vid nio och var helt död. Klockan 11 skulle jag vara på jobbgiganten, var där då och eftersom hennes mejl inte funka fick jag gå efter 5 min. Kom hem och städade och väntade på baby som fyllde år. Vi skulle egentligen till borlänge och hämta pirayor men de blev inte av. Så jag gav han presenterna när han kom hem. Han fick Fallout 4 till xboxet och en mössa, vilket också uppskattades. Sedan beställde vi hem mat från pizzeria fontänen och glodde på tv resten av kvällen.

Den fick han, fast svartare och svart päls. (Han ska få en sak till men den har inte kommit)

Onsdag: Berättade somsagt om denna hemska dag igår.

Torsdag: Ska på möte 10.00 på jobbgiganten. Sen har jag inte ett dugg planerat. Kanske en promenad eller en sväng på gymmet, eller varför inte lite pilates? Hänga med kompisar också kanske?

Fredag: Fortfarande inget planerat. Ska bara träna efter lunch iaf. Sen vet jag faktiskt inte..

Lördag: Samma här, inget planerat. Usch kommer bli en tråkig helg

Söndag: Löka och löka, glo på film? och bereda mig på en ny vecka som iaf kommer bestå av en tur till gustavsviks äventyrsbad!!

 



Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha jag gör detsamma :) ja det funkar jätte bra, fast man får som sagt vara lite försiktig och inte ha där du redan är bllond då kan det bli rosa /lila och är lite svårt att få bort :)

2010-12-03 @ 19:50:12
URL: http://badname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0