Dag 12 - I min handväska

24 dagar kvar till julafton btw! Wooohoo!

Och jag är väl den enda tjejen som inte har en handväska? Ska kanske sätta upp de på min lista?

Men de jag JÄMT (nästan jämt) har med mig är iaf, plånbok (där i ligger en tampong för nödfall), toalettpapper(man vet aldrig när man blir nödig, inte jag iaf), mobil, bilnyckel, hemnyckel(nyckelknippa) och de tror jag faktiskt var allt? Som ni ser ja är en lortig pojkflicka och ni skulle nog aldrig se mig med ett läppbalsam i handen (bara när jag är hemma och leker tjej) Haha!!!

Btw önskar mig en ny plånbok också! Vill ha denna:



Och denna väska:



Kan någon grymt snäll själ ge mig detta så jag också får vara flickig?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0