Chillar

i soffan med min kärlek. Vi har legat här hela kvällen och den enda rörelse vi gjort är för att hämta mat eller gå på toa, men sånna här dagar är sköna också. Få lugna ner sig och slippa all stress.

Vi kommer fortsätta ligga här hela kvällen, ska snart kolla på eclipse! Äntligen, minns knappt vad den handlade om.

I julklapp fick jag iaf:
En multitång, du kunde göra den till en locktång(tre olika storlekar), krustång och platttång.
Nya pjamasbyxor(rosa med vita prickar)
Tjocka strumpbyxor
Pengar
Jeans
Shorts
Jeansleggings
Tjockärmad
Tomte
Tomtemagnet
Hemtelefon(till mig o baby)
Grill(till mig o baby)
Drinkgrej
Drinkshaker
Body
Fotoalbum med gamla kort på mig
Morgonrock
Sminkväskor
Body lotion grej
Parfym
Almenacka
Tavlor
Tröja


Fick väl mer saker säkert men minns inte riktigt allting.

Ha en fortsatt trevlig kväll för nu ska jag slå mig ner framför eclipse!

See you lele!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0