Baaaakis??

Igår var jag en sväng till västerås med pernilla sofia och alex! Rolig dag med lite shopping. Fick bara hem ett par rosa mjukisbyxor. Kom på när vi var på väg hem att vi skulle in på lindex men inte fan tänkte vi på de när vi var där? haha så vi missade de.. Drog sen hem till alex och elias kom hem. Sen kom ellinor på besök, underbart! Efter de stack vi och elda och hämta cider osv sen fixa jag mig snabbt sen drog vi ut till pernilla och börja dricka. Blev sedan greenman där mustasch spelade. Stack sedan till ali och hämta kebab sen drog jag hem och åt den framför cow and chicken sen somnade jag så gott så.

Idag vaknade jag först vi 6 av att baby kom hem. Vi la oss i sängen, låg och pratade i 2 timmar om allt mellan himmel och jord sen efter 8 somnade vi äntligen och sen gick jag upp halv 2. Har ätit pytt och vill nu att hjärtat ska vakna så jag får pizza. Idag ska jag verkligen bara löka, hyra en film kanske? i min ensamhet då baby jobbar natt, 18-06. Trist...

Aja nu ska jag nörda framför datorn!

See you lele!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0