Årssummering

Januari:
Rätt dött här va? Slet i skolan och hängde med vännerna. Ja vet faktiskt helt ärligt ingenting.


Februari:
Rätt dött i början på året, men ny dator, baby fick tillbaka jobbet och vi köpte gundalf(?)tror jag iaf.



Mars:
Gundalf lämnades tillbaka:(, samt var med om de värsta: UF-mässan



April:
Köpte ny lägenhet, la ut den gamla på blocket(se nedan), blev inte såld hehe.



Maj:
Flyttade till vår underbara trea, firade 2år med baby, världens bästa födelsedag och jag och min bästa vän blev missbrukare av majsgrillning på min balkong



Juni:
Tog studenten



Juli:
Gröna lund med vännerna samt övernattning med hjärtat i sthlm



Augusti:
Sålde bilen, njöt av slutet av sommaren



September:
Gjorde klart gåingaderoben samt bokade resa


Oktober:
Var i egypten med min kärlek



November:
Baby skaffade sitt trubadur sett och jag saknade egypten



December:
Fick en bra jul, köpte reginald, åkte mycket till västerås, och vaari gick bort<3:(


Förutom detta har jag såklart umgåts med familj, vänner, sambon, åkt till västerås massor med gånger, åkt till örebro, ja finns mycket jag gjort, men dåligt minne och inga bilder så blir de svårt att ens komma ihåg lite. Men hoppas på att 2011 blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0