Äntligen lugn och ro

Gick upp 9 idag, snoozade i en timme haha. Sen åkte jag och hämtade mamma och michelle så drog vi ner på stan. Jag och michelle hade möte, tog lång tid idag faktiskt! eller typ 45 min iaf hehe.

Sen stack vi hem och jag åt frukost. Har nördat framför datorn och försöker lista ut vad jag ska köpa till pappa i julklapp, känns så snålt och bara ge ett presentkort, han lär ju också få ett kul paket att öppna, kom gärna med förslag, typ 200 kronor kan de kosta!

Sen åt jag lunch för ca 1 timme sen. Idag blev de grytbitar med massa bea, nom! Men fick asont i magen så vart att hoppa in i duschen. Nu kollar jag även på sjönheten och odjuret som jag köpte här om dagen.

Och som jag lovat kommer bilder på de vi handla och julpynt. Tog aldrig igår för var så inne i tvn sen somnade jag. Sry!

Nu ska jag fortsätta titta, skriver efter filmen!!

See you lele!


Kommentarer
Postat av: Jespervanja

Incredible site!

2010-12-13 @ 08:13:07
URL: http://jespervanja.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0