15.21

Hejhej, inte fann jag nå vettiga kläder igår, inte något jag tänker beställa iaf. Orkade inte kolla så mycket heller då jag var helt slut. Och alla kläder jag vill ha finns i USA, vilket betyder tullavgift på 1500 kronor, vilket inte känns så lockande..

Idag har jag inte heller gjort nå mycket, plockat lite hemma, käkat och ska strax sticka iväg till gymmet, om typ 5 minuter. Harry Potter är på tvn men orkar inte kolla när jag ändå inte hinner se hela filmen.

Efter gymmet ska jag till affären och handla massa yogurt! NOM! Finns inget som är godare tror jag.

Ikväll jobbar baby också, vilket betyder ännu en natt själv, tur att de är sista iaf.

Och snart är de nyår också, vad tiden går fort! rätt sjukt faktiskt.

Nästa år ser jag framemot:

En husvagnssemester?

Ny bil

3år med baby

Fyller 20

SOMMAR

Träning i mängder

Styra upp allting!


Kommer nog helt enkelt bli ett underbart år med massa minnen. Tänkte att när jag kommer hem eller senare ikväll så kan jag visa en bild per månad detta år om de som vart roligast eller mest minnesvärt??

See you lele!

<3

Seriöst gick nyss in på hb och såg att mitt kort blivit nekat igen... Och sista dagen är idag. BAJSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0