Underbart väder

Ja idag är det riktigt underbart väder, kom iväg på min promenad men blev bara en på ca 30 minuter men de funkar de med=) Kände att jag inte kunde sitta hemma medans solen sken. När jag kom hem hämtade jag bilnycklarna och åkte till Seco och hämtade matpengar, åkte sen till coop och handlade havregryn och äppelmos!
Nu har jag bara suttit och degat och ätit frukost samt gjort matschema som jag ska skriva ut imorn:) Jag hatar seriöst min mage, och ibs kan dra åt helvete! Fattar inte hur läkarna tror att man ska lära sig att leva med detta. Har haft ont konstant i snart 1½ vecka. Så nu tänker jag bara äta tre olika maträtter typ, sugit men va ska man göra.

Finns det någon underbar själ som kan ge mig 500 spänn så jag får mina skor???

Är dom inte helt f*cking underbara??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0