Traderashoppare

ÅÅ om de är något jag irriterar mig över är dessa jävla traderashoppare som handlar av en sen klagar. Senast idag hade min converse jag sålt kommit fram, och visst fan är dom trasiga och köparen vill ej behålla dom. Inte fan var dom trasiga när jag skickade dom och nu ska hon ha pengarna tillbaka!! Så då måste jag lägga ut en ny annons vilket kommer kosta mig pengar bara för hon är kass! Ååå blir så jävla arg! Verkligen "Vi är inte intresserade av att behålla skorna i det skicket, tyvärr." Jävla CP!! Blir så arg arg arg! När de står att dom är använda under en 5 minuts promenad så ska man fan inte klaga, plus att nå jävla skit satt då fan inte löst när jag skickade dom!!!!

Aja nog om de blir bara så irriterad!

Idag kom iaf pernilla och hämtade mig, vi åkte på lite ärenden sen hem till adina och snackade lite skit. Och nu kollar baby på någon skräckfilm och jag är helt livrädd. Så försöker fokusera på annat!

Bjuder på en bild när jag hade mina älskade kindpiercingar<3

R-tard men why not?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0