Söndag

Igår hände de inte så mycket, var sugen på hamnis men samtidigt på att dra hem till Louie och träffa henne o steffi. Men tackade nej och skulle ta mig en grogg och vänta på hannes som slutade 20.00, Vi tio i gick jag ut på balkongen och magkrampen kom. Så fick skita i hamnkrogen. Drog då över till emma eftersom vi bor grannar så kunde jag sticka när jag fick ont. Vilket jag gjorde, skulle egentligen kört dom till krogen men de var verkligen illa så dom fick gå:( baby pysslade om mig och gav mig värmekudde så jag sen kunde somna! Idag är de lite bättre iaf och ska väl snart fixa mat sen köra hannes till jobbet.

Sen idag blir de nog slappning med mig själv i soffan. Ska nog göra ugnspannkaka idag:)

Glada tjejer på studenten, 12/6-10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0