Senilsnören

...jag och baby är ju glasögonormar så var dax att beställa hem senilsnören till oss:) Fast johannes skulle behöva de på dom nya solbrillorna jag ska köpa till han eftersom han redan tappat bort två, eller egentligen ett par för dom andra råkade hans bror skicka till stockholm;P

Beställt!=)

Har inte gjort mycket idag, morgon promenad på 40 min, städat, drog och lämna in ansökan till uponor, tränade med baby på gymmet, drog och panta med pellan och när vi var och panta så ringde han från sala bildemontering;P Jag skickade in ansökan för länge sen och han ringde idag, bara hålla tummarna, tror han skulle ringa igen imorn!

Sen har jag bara myst med hannes i soffan, vi kollade på monster vs aliens och kung fu panda, ja vet att jag är efter men dom var skitbra:D

Imorn ska jag fixa lite inför mötet på onsdag sen städa lite, gå promenad och träna pilates. Rensa kläder skulle vara bra också och para ihop lite outfits eftersom jag aldrig vet vad jag ska ha på mig. kan försöka langa lite kort på de också.

Tänkte avsluta med att säga att min älskade syster kommer på fredag=) hon bor somsagt i strövelstorp (54 mil från mig) och nu ska hon äntligen komma hit igen! Och plus på kanten är väl att de är fagersta cruising i helgen med:)

Syskonkärlek<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0