Rock by Sweden

Om de är något jag verkligen är förbannad på är Laila Bagges smycken, usch världens sämsta kvalitet? Minst sagt!
Vilket jävla överpris säkert typ 1000% pålägg på varan, när man normalt sätt kanske har 40% sammanlagt. Jag har armband halsband och en ring som jag fick i studentpresent. Men vafan efter att jag använt halsbandet några gånger låssna silverfärgen, efter jag använt ringen blev jag helt blå/grön om fingret och jag menar tar man 390 kronor för en ring vill man väl att den ska vara bättre än 70kronors ringarna på glitter? Och armbandet, ja säger väl bara att jag är inne på mitt tredje läderarmband, och vet ni vad?  De är redan trasigt! Nu har jag gnällt och hoppas jag hjälp er som tänkt köpa dom, visst dom är skitsnygga men inte värda pengarna!!


See you lele!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0