Remember me!

Var ute på min vanliga morgonrunda och gick in på servus och hyrde remember me, sen drog jag hem och handlade lite med baby sen stack vi till gymmet en vända. Väldigt skönt och efter de stack baby till jobbet och jag städade lite och sen kom pernilla och hämtade upp mig. Vi hämtade louise och gjorde lite ärenden på stan sen drog vi hem och åt hamburgare och kollade på filmen. Om jag ska vara ärligt så var den faktiskt kass. Seg men eftersom de var Robert Pattinson som spelade huvudrollen så satt man fastklistrad framför den. Men slutet SÖG!!! kolla inte på den så gör ni er själva en tjänst, man blev ju nästan knäckt!

Syster åkte hem igår med, trist:( nu är hon 54 mil ifrån mig igen.. .. ..

Aja någongåång ska ja ta orken och ta foto på de ja köpte igår i västerås, sen har ja beställt 3 hårfärgen, två lila och en rosa sen lösögonfransar så i helgen ska ja leka med håret:D

Min idol! Nick 13 från Tiger army<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0