Rastlös..

..de är vad jag är, minst sagt. Usch verkligen suttit i soffan från 10 tills nu. Finns inget att göra sen är jag grymt sugen på cola med. KALL men orkar faktiskt inte gå. Och folk vill festa men ja vet inte om jag vill men sen vill jag men sen vill jag inte. Svårt dehär.

Saknar min baby också. Vill bara kramas. Svårt att vara ensam såhär länge speciellt när man håller på att sluta röka.

Nu ska jag väl gå och ta på mig kläder, eller iaf underkläder och kolla mig i spegeln. Har en känsla av att de behövs 40 plastikoperationer för att jag ska se ut som en människa igen.

Här får ni se min septum, lyckades byta smycke igår=) Sry för olika färg på kulorna men den andra svart/rosa hade gått sönder i gängen och nu har jag inte orkat bytt. vet inte vad jag ska ha på mig idag, byter färg efter kläder ju;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0