Pilates

Idag körde jag ett 20 min pass pilates efter min morgonpromenad. har verkligen blivit stel nu när ja itne tränat pilates på över ett halvår. Men måste komma igång igen.

Annars har jag bara städat, ovanligt? Sen träffade jag pernilla och sofia och åkte runt lite:) sen hem och hämta baby så tog vi kort på min bil som ska säljas=)

Sen drog vi och åt ute, på ip hah! kände att jag faktiskt förtjänade de, åt korv och pommes, vilket inte är superonyttigt.

Nu ligger ja bara här och slöar, scooby doo är på tv men såg ej från början så orkar inte kolla.

Dax att kura ner framför powerpuffpinglorna skulle ja tro. Mycket att göra imorn, har bla ett möte vi 3.

See you lele!

SÄLJES!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0