Onsdag!

Vilket betyder att den där the bounty hunter har kommit ut! Vilket betyder att jag ska kolla på den ikväll med min älskling!

Idag låg jag och snooza från 9 till 11, lite ångest när man går ut och går 5 över elva och sen frukost vid 12 men va ska man göra? Nu är de iaf dax för en vända till gymmet så jag kan äta fiskpinnar med grönsaker när jag kommer hem!!!:D

Jag vill ha löshår! NUNUNUNUNUNU så ge mig pengar tack? =)

Här är iaf en bild på min favorit tröja! Bestllde hem den för ett tag sen och de är nog seriöst den första tjockärmaden som sitter snyggt och tajt!!

Är typ förövrigt grymt sugen på shopping så när jag kommer hem lägger jag upp en lista på höstens måste plagg, för min del iaf.

 

See you lele


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0