Ny vecka!

Japp ny vecka och försöker hålla upp med ciggen! Lätt att ett bloss eller två slinker ner när man är med någon som röker så därför gick gårdagen bra när jag var helt själv! Inge sug eller någonting. Hade däremot magkramper från hell! Men efter mycket om och men gick de över och jag kunde fortsätta kolla på oth!

Imorse gick jag upp 10, (oppps) efter att ha snoozat i 1½ timme haha men stack iaf ut på morgonrundan i den underbara solen! Skönt att man kan ha shorts fortfarande:) Gick förbi mamma och paketet jag köpt till johannes hade kommit:D Så nu är man väl världens bästa flickvän eftersom han fick sitt left 4 dead 2.

Nu ska jag försöka få tag på järvis igen sen drar jag och baby ner till gymmet men först hämtar hårfärgerna som ligger på ica och väntar på mig. Detta beställde jag.




Hårfärger + Lösögonfransar!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0