missNÖJD?

Jahapp måndag då, vilket betyder att jag gick upp vi 9 och städade sen ut på en 40 mins promenad, sen såg jag att jag hade paket på posten så hoppades på att våra converse hade kommit men de var bara pellans vita höga, trist jag vill ha mina låga nu!

Idag är jag missnöjd först och främst, dålig dag, ont i magen och orkar ingenting!

Men jag är missNÖJD bara för mamma och pappa ska åka utomlands nu när han fyllde 60 och hörde att dom faktiskt ska betala så jag också kan resa! Fast först och främst lär jag ta reda på om jag får jobb eller inte sen äre bara boka:D:D:D happyface!


Just ja, någon som är sugen på att köpa converse? 400 kronor, valfri färg och storlek. Kontakta mig då! Dom är äkta såklart!!

Snart ska ni få se min lilla conversesamling, håll utkik! Tar kort när mina två nya kommer:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0