Mina nära och kära är de bästa som finns..

.. Johannes är nog verkligen den människan som förstår mig bäst. Vi har vart sambos nu i ca 2 år och jag ångrar inte ens sekund att vi flytta ihop! Varje gång jag får ont i magen så förstår han verkligen, han får mig att känna mig trygg. Han är den jag behöver i min vardag för att fungera. Han stöttar mig när jag söker jobb och han sätter ingen press på mig alls. Han förstår och jag kommer behöva han hela mitt liv, han ger mig den trygghet min mamma ger mig, kanske svårt för er att förstå, men att vara såhär trygg med någon får verkligen mig att känna mig lyckligt lottad. Jag älskar han och de kommer jag alltid göra, han finns för mig jämt. Han är den jag vill gifta mig med!

Och vännerna är väl de viktigaste av eller hur? Jag skulle aldrig någonsin ta dom i andra hand, aldrig! Dom har funnits för mig hela livet och jag för dom. Skulle inte kasta bort de på någon, eller någonting! Jag har lärt mig sedan tidigare förhållanden att de funkar inte att skita i sina vänner, dom finns där hela tiden och de har jag lärt mig och jag hoppas alla människor förstår hur viktigt de är med vänner! Och om man inte gör de nu så lovar jag, att man lär sig, för de gjorde jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0