Löshår

satt nyss och beställde fem ton kläder från blue banana! Fick äntligen tag i min favorit tröja<3

Visst är den helt jävla underbar? Gick på under 200lappen!

Men som rubriken, löshår. Jag MÅÅÅSTE HA! Mår så sjukt dåligt i mitt korta livlösa hår! Jag vill inte färga utväxten för om jag vill bli blond igen så förstörs de bara om jag färgar håret svart igen. Men jag ska köpa svart löshår och sen blont som jag ska färga lila lila och rosa. Kommer nog bli asssnice! Jag behöver förändring, kan knappt gå utan för dörren utan att känna mig så ful och äcklig.

 

Men finns väl inget bättre än att köpa lite hår kläder och skor då? Dock är jag arbetslös vilket leder till 0 pengar. Men jag håller tummarna för jobb! Man kan ju alltid hoppas, vore underbart!

Här kommer måste vinterskorna, sånna som jag har fast svarta!

 

UNDERBARA<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0