Kräftor!

Igår blev jag baby bjudna hem till mamma och pappa på kräftkalas, dock jobbade han! Men jag hade en underbar kväll med tjejerna, vi bäddade i vardagsrummet och kollade på sleepover och dirty deeds:)

Sen när dom drar hem nördar jag vid datorn samtidigt som jag kollar på alice i underlandet(tecknat). Efter de satte jag igång mean girls. Somnade efter en stund och vaknade av att hannes ringde mig typ vi 3 och sa att han var på västerås sjukhus och sydde sig under knogen. Han hade råkat "slipa" handen. Men han kom hem mot 5 tiden och allt var bra, vilket är huvudsaken.

Men nu ska jag hoppa lite på han och väcka han så vi kan äta kräftor!! NOMNOM!!!

Headern kommer upp när steffi känner fört^^

Saknar min Gundalf<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0