fargadelinser.se

Nu är jag faktiskt mycket besviken! Linserna jag fick hem var inte alls lika mörka som på bilden jag la upp utan mycket mycket mycket ljusare, vilket förstörde hela grejen då jag redan har ljusa ögon. Men får helt enkelt ha mina bruna tills dom verkligen inte går att ha mer. Orkar inte beställa nå andra lila heller för dedär var 249 kronor bortkastade pengar. Menmen får väl tänka att jag iaf har ett par månadslinser som jag kan ha när jag inte orkar ha dom bruna.

Johannes fick iaf hem ett par hazel och ett par grey. Dom gråa var helt underbara, dock såg han väl lite nerpundad ut men ändå. Hazel var inte super super coola, dom andra bruna han hade var bättre men iaf:)

Nu skriver pernilla och undrar om jag är klar, och jag skrev att jag var de men nu blir de att skynda sig o byta om!

Jag just nu i mina älskade bruna linser, men usch så sliten=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0