Bakfyllan knackar på dörren

Igår var vi hemma hos mig och förkrökade lite, jag louise, linnea, sofia och steffi. Vi drog till adina sen vi 7 och satt där och drack till typ 10. Sen åkte vi till ängelsberg och kollade läget. Steffi var pruttfull! Fast jag var tydligen lika full fast enligt fredric hanterade jag de bättre för jag var van haha. Steffi stydde iaf och var pruttis! Sen drog vi iaf till ip och jag vill inte ens veta hur jag såg ut när jag käkade haha! Hemskt! Drog sen hem och mös ner i sängen med baby;)

Gick upp vi 10 för då ringde jävla äckel klockan. Så var upp sen var jag bitter och tog en cigg. Lät mig somsagt feströka(rökte endast ca 4 cigg igår, vilket är bra för när ja feströker så går de åt typ ett paker;P) men visste att om jag skulle vara på dåligt humör så skulle ja falla tillbaka. Men nu hoppas jag att jag fått tillräckligt med avsmak för ciggen och kan slänga den i väggen igen.

Nu är iaf bakfyllan och knackar på dörren men jag vill inte öppna, jag funderar starkt på mat och en återställare! Men har bara sprit och en grogg såhär tidigt känns lite fel=)


Ikväll vet jag inte vad som händer, johannes ska ut med sina jobbkompisar, och typ alla andra jobbar. Så de visar sig. Sånnahär dagar så saknar jag bara min älskade Gundalf=(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0