Arg

Jahapp, bitter arg och allt därtill. Usch!

Men börjar med att säga grattis till min barndomskompis linda som blir hela 20 år idag<3

Dagen började iaf med en morgonpromenad, redan då var jag irriterad för älskling vägra ringa och fixa tid på sjukhuset, han vet ju vilken "hypokondriker" jag är så blev lite ledsen, han tog somsagt bort sitt stygn själv och det var helt öppet och grönt, såret alltså. Jätte äckligt. Sen hade han en missfärgad leverfläck men den ville han inte heller kolla upp.

Sen kommer jag hem och ett avi hade kommit, hoppades på massa kläder men nej, var conversen jag sålde till dendär tanten ni vet som jag skrev om?

Jo och va tror ni inte hon gjort? Jo haft sönder skorna, bara för hon inte ville ha dom så hade hon sönder dom och säger att jag skickat trasiga skor. Dom var hela när jag skickade dom och nu var tre hål trasiga(där skosnöret) löper igenom, så nu måste jag slänga ett par sprillans nya converse, kan inte ens sälja vidare dom, blir så ledsen...

Sen drog iaf jag och min bästa vän och hämtade louise i västerås, blev donken igen så nu mår jag bajs. Blir att köra 50 min pilates idag ist..

Aja less på allt kan man väl sammanfatta de, fått dåliga besked och bla bla. Längtar bara tills jag och älskling ska åka utomlands så man kommer härifrån för en stund.


jag och syster beställde nyss hem lösögonfransar,  60 PAR för ca 70 spänn, bra va?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0