2/8-2010

Idag har vart en riktigt seg dag. Mått illa, sökt jobb men också hunnit träffat mina vänner! Vi gjorde inte så mycket, jag och Adina sökte jobb tidigt på morgonen, vilket är så tråkigt. Sen blev det bara och häcka framför datorn för har mått så illa nu i några dagar, vet inte riktigt vad de är:S Sen hämtade Pernilla och Sofia upp mig och vi åkte till Louise och träffade henne och Steffie ett tag.

Men när jag vaknade idag låg något underbart innanför dörren, och det var mitt efterlängtade linne som satt perfekt! Visar bild imorn!

Ni får se en bild från Gröna Lund där jag var v.29 på måndagen minns ej datum!



XOXO Josie

Kommentarer
Postat av: Sigbjornsine

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-01-04 @ 20:59:36
URL: http://sigbjornsine.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0